دربافت حراج دیجی کالا

حراج دیجی کالا

تخفیف تا %60
فعلا معتبر
پیشنهاد تخفیف دار
ویژه تمام کاربران
برای کپی کد تخفیف، روی کد کلیک کنید:

جدیدترین لیست حراج دیجی کالا بدون محدودیت

با استفاده از حراج دیجی کالا معرفی شده می توانید در خرید از تمام دسته بندی ها، تا 60 درصد تخفیف دریافت کنید. حراج دیجی کالا فرصت مناسبی برای خرید محصولات مورد نظر با تخفیف ویژه است. این طرح در قالب پیشنهاد شگفت انگیز، فروش ویژه و جشنواره ها و پروموشن ها توسط دیجی کالا ارائه می شود. لازم به ذکر است تنوع محصولات موجود در حراج دیجی کالا بسیار بالاست. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما به لیست محصولات مراجعه کرده و آنها را بررسی کنید. برای استفاده از این تخفیف و مشاهده لیست محصولات روی گزینه «استفاده از پیشنهاد» کلیک کنید.

کدهای تخفیف مشابه

نظرات حراج دیجی کالا

نویسنده

javaad

خیلی وقتا من تو حراج دیجی کالا واقعا وسیله های خوبی رو با قیمت مناسب تونستم بخرم.

منظور از حراج دیجی کالا چیست؟

دیجی کالا یک فرووشگاه اینترنتی به روز است که براساس شرایط و موضعیت های مختلف می تواند حراج برگزار کند. طی حراج دیجی کالا می تواند کالایی که قصد خرید آن را دارید از بین بیش از 7 میلیون کالا انتخاب و با قیمت مناسب و تخفیف ویژه خریداری کنید. توجه داشته باشید که حراج دیجی کالا ممکن است برای مناسبت های گونانگون ارائه شود.

موردی که در بین تمامی موارد ذکر شده صادق است، توجه به نوع حراج و مخاطب هدف آن است. به عنوان مثال در حراج دیجی کالا روز مرد عمدتا کالای مرتبط با آقایان شامل انواع کیف و کفش مردانه، لوازم دیجیتال، لوازم باغبانی و صنعتی و... در حراج شرکت خواهند داشت. از آنجایی که بخش بیشتر محصولات دیجی کالا توسط فروشندگان ارائه می شود، بیشترین میزان تخفیف در حراج های دیجی کالا قابل ارائه خواهد بود. چراکه رقابت بین فروشندگان مختلف، باعث می شود تا قیمت را تا آنجایی که می شود پایین بیاورند.

انواع حراج دیجی کالا

حراج دیجی کالا انواع مختلفی دارد که با توجه به دسته بندی و شرایط مختلف می تواند ارائه شود. به همین دلیل نیاز است به هنگام استفاده از حراج دیجی کالا به شرایط استفاده از آن توجه کافی داشته باشید تا بتوانید از حداکثر تخفیف قابل ارائه در حراج دیجی کالا بهره مند شوید. در ادامه انواع حراج دیجی کالا معرفی شده است:

نوع حراج توضیحات
حراج دیجی کالا لوازم خانگی در این حراج از دیجی کالا شاهد پیشنهادات ویژه برای خرید انواع لوارم خانگی هستیم. لوازمی مانند تلویزیون، لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی، ابزار دکوراتیو و... هستیم. با توجه به قیمت نسبتا بالای انواع لوازم خانگی، این پیشنهاد بهترین فرصت برای خرید کالای مورد نیاز شماست. در این شرایط شما می توانید با قیمت به مراتب پایین تری نسبت به خرید کالای مورد نظر خود اقدام کنید.
حراج دیجی کالا لباس زنانه لباس زنانه از جمله کالای با مصرف بالا در بین خانم های ایرانی است. به طوری که برای هر مهمانی نیاز به خرید لباس جدید دارند. به همین دلیل موضوع قیمت، می تواند عامل تعیین کننده ای در خرید انواع لباس زنانه باشد. به همین دلیل است که این پیشنهاد، می تواند بهترین فرصت خرید هر آنچه که نیاز دارند باشد. پس تا فرصت را از دست نداده اید سری برنید تا لباس زنانه خود را با بهترین قیمت خریداری کنید.
حراج دیجی کالا کفش زنانه در حوزه مد و پوشاک زنانه، کفش یکی از مهمترین بخش ها به شمار می رود. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما کفش مورد نظر خود را در حراج دیجی کالا کفش زنانه انتخاب و خریداری کنید تا بتوایند از مزایایی مانند تنوع بالاتر، قیمت مناسب تر و از همه مهم تر تخفیف استثنایی برخودار بشوید.
حراج دیجی کالا لباس مردانه طبیعتا آقایان نیز برای خرید لباس های خود به دنبال تخفیف و حراج هستند تا بتوانند هزینه های خود را کاهش دهند. از این رو حراج دیجی کالا لباس مردانه می تواند فرصت مناسبی برای خرید کالای مورد نیاز با تخفیف ویژه است.
حراج دیجی کالا جمعه سیاه جمعه سیاه یک رویداد جهانی است که در اکثر کشورها توسط فروشگاه های مختلف اجرا می شود. این حراج بزرگ به طور معمول قبل از سال نو میلادی برگزار شده تا مردم بتوانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت و تخفیف ویژه خریداری کنند. اما در آذر ماه هر سال برگذار می شود. اگرچه زمان برگزاری آن با رویداد جهانی متفاوت است، اما در این حراج هم می توانید از تخفیف های بسیار بالای و استثنایی بهره مند شوید.
حراج دیجی کالا موبایل گوشی موبایل یکی از کالای دیجیتال جدایی ناپذیر از افراد است. از طرفی سرعت پیشرفت این کالای هوشمند، بسیار بالاست و روز به روز شاهد معرفی مدل جدیدی از گوشی های هوشمند هستیم. همین موضوع سبب می شود تا نیاز به تعویض و ارتقا موبایل افزایش یابد. اما قیمت بالای این وسیله ممکن است برای بسیاری از افراد قابل پرداخت نباشد. در این مواقع تخفیف خرید موبایل می تواند یک گزینه منطقی و فرصت مناسبی باشد تا بتوانید گوشی موبایل مرود علاقه خود را خریداری کنید.
حراج دیجی کالا اسباب بازی پیشرفت و تنوع در حوزه اسباب بازی سبب شده تا این وسیله های ساده تبدیل به ابزارهای جذاب و سرگرم کننده برای کودکان بشوند. از طرفی قابلیت های آموزشی اسباب بازی ها نیز مورد توجه است. در تخفیف خرید اسباب بازی می توانید انواع مختلفی از اسباب بازی های سرگرم کننده و آموزشی را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه خریداری کنید.

سقف تخفیف قابل ارائه در حراج دیجی کالا

حراج یک مفهوم کلی است که می تواند از 10 درصد تا 80 درصد را شامل بشود. این موضوع بخصوص در کالاهای با قیمت بالاتر بسیار اهمیت پیدا می کند. چرا که در این صورت دیگر درصد تخفیف اهمیت ندارد بلکه هزینه نهایی که شامل تخفیف می شود مهم است. به همین دلیل اگر به دنبال تخفیف 80 درصدی دیجی کالا هستید می توانید در جشنواره ها از آن استفاده کنید. در غیر این صورت در حراج دیجی کالا می توانید با درصدهای تخفیف مختلف مانند حراج دیجی کالا تخفیف 50 درصد، لذت خرید اینترنتی خود را دوچندان کنید.

حراج کالای سوپرمارکتی دیجی کالا

همانطور که اشاره شد، حراج دیجی کالا شامل طیف وسیعی از دسته بندی ها می شود. به همین دلیل کالای سوپرمارکتی هم می تواند شامل حراج دیجی کالا باشد. برای استفاده از آن کافی است از آخرین پیشنهادها و آفرها اطلاع داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید خود را انجام دهید.

دسته بندی های شامل حراج دیجی کالا

در حراج دیجی کالا امکان خرید از تمام دسته بندی ها وجود دارد. البته ممکن است در یک بازه زمانی خاص، تنها امکان خرید از یک دسته بندی مشخص در حراج وجود داشته باشد. اما برنامه ریزی دیجی کالا به گونه ای است که طیف وسیع تری از کالاها در حراج دیجی کالا قرار بگیرد. در ادامه انواع دسته بندی های حراج دیجی کالا معرفی شده اند:

حراج دیجی کالا کالای دیجیتال

یکی از پرتقاضاترین دسته بندی های دیجی کالا برای خرید با تخفیف، حراج دیجی کالا کالای دیجیتال است. این دسته بندی طیف وسیعی از محصولات از جمله گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت، لوازم جانبی کالای دیجیتال، کنسول بازی، ساعت هوشمند و... را شامل می شود. از آنجایی که قیمت خرید این محصولات نیز کمی بالاست، استفاده از حراج دیجی کالا می تواند موجب کاهش هزینه ها بشود.

حراج دیجی کالا لوازم خانه و آشپزخانه

لوازم خانه و آشپزخانه جز مواردی است که برای اکثر کاربران جذاب است. چراکه روز به روز دکوراسیون جدیدتر و محصولات جدید به بازار معرفی می شوند. به همین دلیل استفاده از حراج لوازم خانه و آشپزخانه دیجی کالا می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. به طور که پیشنهاد می کنیم خارج از حراج محصولات مورد نظر خود را خریداری نکنید.

حراج دیجی کالا لوازم خانگی برقی

معمولا عمر و دوام لوازم خانگی برقی بالاست. به همین دلیل در بازه های زمانی طولانی تر نیاز به خرید این محصولات ایجاد می شود. اما در هر صورت استفاده از حراج دیجی کالا لوازم خانگی برقی می تواند به کاهش هزینه های زندگی کمک کند. این دسته بندی مواردی مانند لوازم پخت و پز، نوشیدنی ساز، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و... را شامل می شود.

حراج دیجی کالا مد و پوشاک

حوزه مد و پوشاک جز مواردی است که طرفداران بسیاری دارد. هم آقایان و هم خانم ها علاقه دارند تا همگام با مد روز پیش رفته و جدیدترین اقلام مد و پوشاک مانند کیف و کفش زنانه، لباس زنانه، لباس مردانه، جواهرات و... را خریداری کنند. در این زمان بهترین تصمیم خرید در حراج دیجی کالا مد و پوشاک است. چراکه با قیمت به مراتب ارزان تر امکان خرید انواع کیف و کفش زنانه، مردانه و بچگانه وجود خواهد داشت.

حراج دیجی کالا ساعت، طلا و جواهرات

یکی از بخش های صلی استایل هر فرد، به اکسسوری های مورد استفاده توسط او بستگی دراد. جواهرات طلا و نقره، ساعت و... جز مواردی است که آقایان و خانم های شیک پوش می توانند استایل خود را با آنها تکمیل کنند. به همین دلیل خرید این ملزومات با استفاده از حراج دیجی کالا بسیار می تواند لذت بخش باشد.

حراج دیجی کالا زیبایی و سلامت

دسته زیبایی و سلامت از مهمترین بخش های خرید روزمره افراد به شما می رود. چراکه داشتن یک روتین پوستی مناسب در کنار مراقبت سایر نقاط مانند مو، آرایش صورت، ابزار سلامت و... برای هر فردی ضرورت دارد. به همین دلیل خرید این محصولات در حراج دیجی کالا زیبایی و سلامت می تواند گزینه منطقی باشد. چراکه هزینه های رومزه را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.

حراج دیجی کالا هنر، کتاب و لوازم تحریر

امروزه بسیاری از افراد توجه ویژه ای به بخش هنر و کتاب دارند. دسته هنر طیف گسترده ای از فیلم و موسیقی، انواع ساز و... را شامل می شود. کتاب و لوازم تحریر نیز جز جدایی ناپذیر از یکدیگر هستند. با این حساب چه بهتر اگر فرصتی باشد که بتوان این لوازم را با تخفیف ویژه خریداری کرد. لذا پیشنهاد می شود برای خرید محصولات مورد نظر در این دسته بندی، حتما از حراج دیجی کالا هنر، کتاب و لوازم تحریر استفاده کنید.

حراج دیجی کالا اسباب بازی، کودک و نوزاد

ملزومات کودک و نوزاد برای تمام افرادی که به تازگی صاحب فرزند شده اند بسیار اهمیت دارد. از لوازم مراقبت کودک گرفته تا اسباب بازی و محصولات فکری کودکان. به همین دلیل ممکن است هزینه های خرید این محصولات برای تمامی افراد مناسب نباشد. در این صورت استفاده از حراج دیجی کالا اسباب بازی، کودک و نوزاد می تواند بهترین گزینه برای خرید و کاهش هزینه ها باشد.

حراج دیجی کالا ابزارآلات و تجهیزات

بسیاری از از افراد علاقه دارند که در خانه بتوانند با استفاده از ابزار و تجهیزات مختلف، محیط خانه را تعمیر کنند. همچنین افرادی هم که دارای مشاغل صنعتی و حرفه ای هستند نیز به تجهیزات و ابزارآلات نیاز دارند. خبر خوش آنکه امکان خرید بسیاری از این محصولات در قالب حراج دیجی کالا ابزار آلات و تجهیزات وجود دارد. به همین دلیل حتما لوازم و محصولات مورد نیاز را از این طریق خریداری کنید.

حراج دیجی کالا خودرو و موتور سیکلت

یکی از دسته بندی های مورد علاقه آقایان که می تواند خرید از آن برایشان لذت بخش باشد، موارد مربوط به خودرو و موتور سیکلت است. این وسیله های نقلیه لوازم جانبی و مصرفی متفاوتی دارند که می تواند مورد نیاز هر فردی باشد. اما بعضا ممکن است قیمت خرید آنها برای همه مناسب نباشد. در این صورت استفاده از حراج دیجی کالا خودرو و موتور سیکلت می تواند گزینه منطقی باشد.

حراج دیجی کالا ورزش و سفر

سفر و کمپینگ یکی از فعالیت هایی است که افراد زیادی به صورت مداوم آن را انجام می دهند. لوازم سفر می تواند به دو بخش مصرفی و ابزار آلات تقسیم شود. به همین دلیل قیمت و هزینه قابل پرداخت برای افراد مطرح است. از طرفی برای ورزش نیامند ابزار و ملزومات آن هستیم که برای خرید آنها نیز می بایست هزینه بالایی پرداخت شود. به همین دلیل بهترین پیشنهاد استفاده از حراج دیجی کالا ورزش و سفر است تا بتوانید هزینه های خود را مدیریت کنید.

حراج دیجی کالا محصولات بومی و محلی

محصولات بومی و محلی که به تازگی به دیجی کالا اضافه شده است، فرصت مناسبی است تا با قیمت مناسب بتوانید به کالای اصیل و اورگانیک دسترسی داشته باشد. از طرفی خرید از این دسته بندی می تواند به افراد زیادی که در روستاها در حال فعالیت هستند، کمک کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم حتما بخشی از خریدهای خود را از این دسته بندی انجام دهید. ضمن اینکه امکان استفاده از حراج دیجی کالا محصولات بومی و محلی نیز برای شما وجود دارد.

حراج پایان فصل دیجی کالا

حراج پایان فصل دیجی کالا که عموما برای کالاهای دسته مد و پوشاک مانند لباس مردانه و زنانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی و... مورد استفاده قرار می گیرد، به حراجی اطلاق می شود که در پایان هر فصل و با تغییر محصولات مورد نیاز فصل جدید برگزار می شود. به عنوان مثال لباس های زمستانی در پایان زمستان که تقاضای کمتری دارند، با قیمت مناسب تری در حراج دیجی کالا ارائه می شوند تا کاربران بتوانند آنها را خریداری کنند. در این حین محصولات فصل جدید نیز به مرور برای فروش ارائه می شوند.

حراج سر ماه دیجی کالا

دیجی کالا به طور معمول در بازه اول تا هفتم هر ماه حراجی را تحت عنوان حراج سر ماه برگذار می کند. در این حراج کالاهای مختلف به خصوص محصولات مصرفی و روزمره با تخفیف بسیار ویژه ارائه می کند. به همین دلیل بهترین فرصت برای خرید کالا از دسته بندی های مختلف، حراج سر ماه دیجی کالا است. از طرفی به دلیل اینکه این حراج در ماه های مختلف تکرار می شود، فرصت کافی برای استفاده از آن خرید کالای مورد نیاز وجود دارد.

امکان استفاده از کد تخفیف در حراج دیجی کالا

به طور کلی محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. شما می توانید از کد تخفیف دیجی کالا در دوران حراج هم استفاده کنید. مگر اینکه به طور مشخص عنوان شده باشد که امکان اعمال کد تخفیف در حراج مشخص وجود ندارد. معمولا کد تخفیف روی محصولات شگفت انگیز قابل اعمال نیست، اما در خصوص سایر حراج ها نیاز است براساس اطلاعات منتشر شده اقدام به استفاده از کد تخفیف کنید. البته قیمت های ارائه شده در حراج به قدری مناسب است که نیازی نباشد به طور همزمان از کد تخفیف هم استفاده کنید.

تفاوت حراج دیجی کالا با پیشنهاد شگفت انگیز

به طور کلی هر دو این موارد بهترین زمان برای خرید کالای مورد نظر هستند. اما می توان اینطور اظهار داشت که حراج دیجی کالا محصولات بیشتری را شامل می شود. اما در پیشنهاد شگفت انگیز تنها تعداد محدودی از محصولات انتخاب و در این طرح ارائه می شوند. البته محصولات پیشنهاد شگفت انگیز هر 24 ساعت به روز می شوند.

دسترسی به جدیدترین حراج های دیجی کالا

برای این منظور کافی است به سایت آفردیلی صفحه حراج دیجی کالا مراجعه کنید. در این صفحه جدیدترین لیست حراج دیجی کالا به صورت روزانه منتشر و در دسترس کاربران قرار می گیرد. استفاده از حراج دیجی کالا برای تمام کاربران به صورت رایگان در دسترس است. این اطلاع رسانی ها در مجله آفردیلی به نشانی mag.offerdaily.ir نیز منتشر می شود.

نحوه استفاده از حراج دیجی کالا

برای استفاده از حراج دیجی کالا کافی است به سایت یا اپلیکیشن این فروشگاه، از طریق لینک معرفی شده مراجعه کنید. سپس از بین کالاهای موجود، محصول مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه، و در نهایت خرید خود را تایید و ثبت کنید. در این صورت با قیمت به مراتب پایین تر می توانید کالای مورد نظر را خریداری کنید.

بهترین حراج دیجی کالا

همانطور که اشاره شد، دیجی کالا انواع مختلفی از حراج را در مقاطع مختلف زمانی ارائه می دهد، که برخی از آنها بزرگتر و در ابعاد بیشتر و برخی نیز به صورت محدود ارائه می شوند. اما اگر بخواهیم بهترین حراج های دیجی کالا را معرفی کنیم، می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  1. حراج دیجی کالا بلک فرایدی
  2. حراج دیجی کالا بازگشت به مدرسه
  3. حراج دیجی کالا یلدا
  4. حراج دیجی کالا آخر سال
  5. حراج دیجی کالا نمایشگاه کتاب
  6. حراج سر ماه دیجی کالا
کیفیت کالاهای ارائه شده در حراج

کالاهای ارائه شده در حراج دیجی کالا هیچ تفاوتی با سایر محصولات که در حالت عادی به فروش می رسند ندارند. به عبارتی هر کالا در شرایط مختلف و با قیمت های متفاوت ارائه می شوند. به همین دلیل می توان گفت هیچ تفاوتی میان کیفیت کالاهای موجود در حراج و در حالت عادی وجو ندارد.

حراج دیجی کالا برای چه افرادی مناسب است؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که خریدهای زیادی دارید و بیشتر آنها را نیز به صورت اینترنتی خریداری می کنید، حراج دیجی کالا برای شما مناسب است. از طرفی افرادی که به قیمت محصولات حساسیت بالاتری دارند نیز می توانند از این حراج استفاده کنند. به عنوان جمع بندی، افرادی که:

  • به خرید علاقه دارند
  • بیشتر خریدهای خود را اینترنتی انجام میدهند
  • از دریافت تخفیف لذت می برند
  • به قیمت محصولات مختلف حساسیت بالاتری دارند
بزرگترین حراج دیجی کالا

اگرچه مفهوم حراج به تنهایی نشان دهنده بزرگترین تخفیف است، اما در بحث حراج دیجی کالا در طی سال، برخی از آنها کوچک تر و در ابعاد کمتر و برخی نیز در ابعاد بزرگتر ارائه می شوند. به همین دلیل بزرگترین حراج دیجی کالا تنها در مقاطعی از سال مانند حراج جمعه سیاه، حراج شب یلدا، حراج بازگشت به مدرسه، حراج سال نو و... ارائه می شود. در سایر موارد نیز حراج دیجی کالا پابرجاست، اما در ابعاد کوچکتر در مقایسه با موارد ذکر شده.

حراج دیجی کالا جمعه سیاه

جمعه سیاه یا بلک فرایدی که در تمام دنیا نیز برگزار می شود، به عنوان یکی از بزرگترین حراج های سال در بین کاربران شناخته می شود. هر ساله قبل از سال نو میلادی، تمام فروشگاه ها حراج جمعه سیاه را برگزرا می کنند. دیجی کالا نیز در اوایل آذرماه هر سال حراج جمعه سیاه را برگزار می کند که در آن امکان خرید انواع کالا با تخفیف تا 80 درصد وجود دارد. این حراج فرصت بسیار مناسبی است تا کالای مورد نظر را خریداری کنید.

بازه های زمانی برگزاری حراج دیجی کالا

اگرچه حراج های بزرگتر دیجی کالا در بازه های زمانی مشخص برگزار می شوند (مانند حراج آخر سال در اسفند ماه، حراج جمعه سیاه در آذر ماه، حراج بازگشت به مدرسه در شهریور ماه و...) اما دیجی کالا به عنوان یک فروشگاه اینترنتی بزرگ، در تمام طول سال پیشنهادهایی برای خرید ارزان تر دارد. به عبارتی می توان گفت دیجی کالا در تمام مدت سال در حال برگزاری حراج های کوچک و بزرگ است که با استفاده از آن می توانید با بهترین قیمت، کالای مورد نظر را خریداری کنید.

منطق حراج دیجی کالا

شاید برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح باشد که چرا دیجی کالا سعی در ارائه حراج و فروش کالا با قیمت کمتر دارد؟ جواب این سوال ساده است. در صورتی که یک محصول با قیمت مناسب عرضه شود، میزان فروش آن افزایش چشمگیری خواهد داشت. این موضوع هم برای دیجی کالا، هم برای فروشندگان و در نهایت هم برای خریداران بسیار مناسب است. چراکه هرچه میزان فروش افزایش پیدا کند، زمان بازگشت سرمایه کوتاه تر شده و پول ناشی از فروش محصولات در چرخه بازار قرار می گیرد.

دلیل استقبال کاربران از حراج دیجی کالا

دریافت تخفیف و یا خرید در حراج از گذشته توسط کاربران مورد استفاده قرار می گرفته است و برای افراد جذاب است. چراکه خرید کالای مورد نظر با قیمت کمتر، می تواند لذت بیشتری را به هنگام خرید ایجاد کند. به همین دلیل در فروشگاه های اینترنتی نیز خرید در حراج توسط کاربران با استقبال خوبی همراه بوده است. این موضوع به خصوص در مورد فروشگاهی مانند دیجی کالا که طیف وسیعی از محصولات را به فروش می رساند، بسیار جذاب تر هم می شود.

سوالات متداول

حراج دیجی کالا چیست؟

حراج دیجی کالا طرح تشویقی است که امکان خرید انواع محصولات را با تخفیف ویژه فراهم می کند. به همین دلیل توصیه می کنیم حتما قبل از خرید کالای مورد نظر، حراج دیجی کالا را بررسی کنید.

چگونه می توان به حراج دیجی کالا دسترسی داشت؟

برای دسترسی به جدیدترین لیست حراج دیجی کالا می توانید به سایت آفردیلی مراجعه کنید. در این سایت جدیدترین لیست انواع حراج دیجی کالا به صورت روزانه منتشر می شود و برای همه کاربران و به صورت رایگان قابل استفاده است.

حراج دیجی کالا چه محصولاتی را شامل می شود؟

حراج دیجی کالا یک مفهوم کلی است که در آن طیف وسیعی از محصولات با تخفیف ویژه قابل خریداری هستند. به همین دلیل می توان گفت که تمام دسته بندی های دیجی کالا در این حراج قابل ارائه هستند.