دربافت بلک فرایدی دیجی کالا 1402

بلک فرایدی دیجی کالا 1402

تخفیف تا %70
رو به انقضا
پیشنهاد تخفیف دار
ویژه تمام کاربران
برای کپی کد تخفیف، روی کد کلیک کنید:
استفاده از پیشنهاد

تخفیف های میلیونی در جمعه سیاه دیجی کالا 1402

در جشنواره پر تخفیف بلک فرایدی دیجی کالا امکان خرید انواع کالا در دسته های مختلف با تخفیف ویژه وجود دارد. در این طرح که با نام بلک فرایدی یا جمعه سیاه در دنیا شناخته می شود، به طور همزمان تمام فروشگاه های حضوری و آنلاین نسبت به ارائه تخفیف های میلیونی اقدام می کنند. بنابراین این طرح بهترین فرصت برای خرید کالاهای مورد نیاز است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا نیز همزمان با آغاز جهانی این جشنواره، نسبت به برگزاری طرحی مشابه تحت عنوان جمعه سیاه دیجی کالا یا بلک فرایدی اقدام می کند.

تاریخ برگزرای بلک فرایدی دیجی کالا ۱۴۰۲

تاریخ نهایی و قطعی برگزرای جمعه سیاه دیجی کالا در سال 1402در بازه 1 تا 7 آذرماه است.، اما به احتمال زیاد تاریخ برگزرای روز اصلی جشنواره، جمعه 3 آذر ماه خواهد بود. معمولا نیز روزهای قبل و بعد از این تاریخ امکان خرید کالا با تخفیف ویژه وجود دارد، اما طرح اصلی در روز سه آذر 1402 آغاز خواهد شد.

کدهای تخفیف بلک فرایدی دیجی کالا

در ایام برگزاری بلک فرایدی دیجی کالا، این فروشگاه نسبت به انتشار کدهای تخفیف بلک فرایدی اقدام می کند. بدین معنی که امکان استفاده و اعمال کد تخفیف نیز در کنار تخفیف های اعمال شده بر روی رقم محصولات، وجود خواهد داشت.

اجناس قابل ارائه در جمعه سیاه

در حراج جمعه دیجی کالا محدودیتی در نوع محصولات وجود ندارد. تمام دسته بندی های کالاهای مختلف در این فروشگاه شامل تخفیف با قیمت های مختلف می شوند. اما میزان تخفیف هر کدام متفاوت است. تنها با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن دیجی کالا امکان بررسی آنها وجود خواهد داشت.

نحوه استفاده از جمعه سیاه دیجی کالا

برای استفاده از این پیشنهاد کافی است روی گزینه «استفاده از پیشنهاد» کلیک کنید. همچنین با مراجعه به سایت دیجی کالا می توانید از تخفیف های مختلف این فروشگاه در این بازه زمانی مطلع شده و خریدهای خود را انجام دهید.

کدهای تخفیف مشابه

نظرات بلک فرایدی دیجی کالا 1402

هنوز نظری برای این کد تخفیف ثبت نشده است :(