دربافت کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول

کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول

40,000 تومان
رو به انقضا
کد تخفیف
ویژه تمام کاربران
برای کپی کد تخفیف، روی کد کلیک کنید:
استفاده از کد تخفیف

کد تخفیف 40 هزار تومانی غیر اول دیجی کالا

با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا معرفی شده می توانید در تمام خریدهای خود از 40،000 تومان تخفیف بهره مند شوید. این کد تخفیف بدون محدودیت خرید اول بوده (قابل استفاده برای خرید غیر اول) و برای تمام کاربران جدید و قدیمی قابل اعمال است. حداقل رقم خرید برای اعمال این کد نیز 400،000 تومان می باشد. همچنین این کد بر روی تمام دسته بندی های دیجی کالا قابل اعمال است. برای استفاده از این کد روی گزینه «استفاده از کد تخفیف» کلیک کنید.

کدهای تخفیف مشابه

نظرات کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول

هنوز نظری برای این کد تخفیف ثبت نشده است :(

منظور از کد تخفیف خرید غیر اول دیجی کالا چیست؟

به طور کلی کدهای تخفیف دیجی کالا دو گروه را شامل می شود. گروه اول کاربران فعلی یا قدیمی که خریدهای خود را تکرار می کنند و گروه دوم کاربران جدید که قصد دارند برای اولین بار نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند. بدین ترتیب به تمامی خریدهای کاربران گروه اول خرید غیر اول دیجی کالا و خریدهای گروه دوم، خرید اول دیجی کالا اطلاق می شود.

تفاوت کد تخفیف خرید اول و خرید غیر اول دیجی کالا

چنانچه از کاربران قدیمی دیجی کالا هستید که سابقه خرید از این فروشگاه را نیز دارید، خریدهایی که انجام می دهید به عنوان خرید غیر اول شناخته می شوند. به همین دلیل می بایست از کد تخفیف خرید غیر اول دیجی کالا استفاده کنید. اما کاربران جدیدی که قصد دارند برای اولین بار ثبت سفارش کنند، باید از کد تخفیف دیجی کالا خرید اول استفاده بنمایند. توجه داشته باشید که امکان استفاده هر یک از این کدها به جای یکدیگر ممکن نیست.

انواع کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول

از آنجایی که کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول انواع مختلفی دارد، نیاز است از کاربرد هر یک اطلاع داشته باشید تا بتوانید حداکثر استفاده را از تخفیف قابل ارائه دریافت کنید. به همین دلیل در جدول زیر انواع کد تخفیف خرید غیر اول دیجی کالا معرفی شده اند:

نوع کد تخفیف توضیحات
کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول بدون محدودیت این کد تخفیف برای تمام خریدهایی که کاربران می توانند انجام بدهند، قابل استفاده است. بدین معنی که کاربران می توانند در تمام خریدهای غیر اول خود و بدون هیچ محدودیتی از این کد تخفیف استفاده کنند.
کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول تمام کاربران این نوع کد تخفیف نیز برای تمام کاربران و بدون در نظر گرفتن چندمین خرید قابل استفاده و اعمال است. توجه داشته باشید که در این کد تخفیف ممکن است محدودیتی در حداقل رقم خرید و یا سقف تخفیف قابل اعمال در نظر گرفته شود.
کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول یک دسته بندی خاص در برخی از موارد به هنگام استفاده از کد تخفیف خرید غیر اول، یک دسته بندی خاص مشخص می شود که کد تخفیف تنها بر روی آن قابل اعمال خواهد بود. بدین ترتیب توجه به دسته بندی که قصد خرید از آن دارید در استفاده از این کد مهم است.

دسترسی به جدیدترین کدهای تخفیف خرید غیر اول دیجی کالا

برای دسترسی به جدیدترین کد تخفیف خرید غیر اول دیجی کالا می توانید به سایت های منتشر کننده کد تخفیف مانند آفردیلی مراجعه کنید. در این سایت می توانید به تفکیک به جدیدترین و بیشترین کد تخفیف منتشر شده برای دیجی کالا و سایر فروشگاه های اینترنتی به صورت رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

کد تخفیف خرید غیر اول دیجی کالا چه کاربردی دارد؟

با استفاده از این کد می توانید در تمام خریدهای خود از تخفیف بهره مند شوید. کد تخفیف خرید غیر اول مختص کاربرانی است که قصد دارند خرید خود را تکرار کنند.

آیا تمام کاربران می توانند از کد تخفیف دیجی کالا خرید غیر اول استفاده کنند؟

بله، این کد در واقع برای تمام کاربرانی که قبلا خرید داشته اند و مجددا قصد ثبت سفارش دارند قابل استفاده است.