دربافت کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران

کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران

200,000 تومان
رو به انقضا
کد تخفیف
ویژه تمام کاربران
برای کپی کد تخفیف، روی کد کلیک کنید:
استفاده از کد تخفیف

کد تخفیف 200 هزار تومانی دیجی کالا همه کاربران

با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا معرفی شده می توانید از 200 هزار تومان تخفیف در خرید محصولات منتخب این فروشگاه بهره مند شوید. این کد تخفیف برای همه کاربران قابل استفاده بوده و حداقل سبد خرید برای اعمال این کد تخفیف نیز 600 هزار تومان می باشد. برای مشاهده لیست محصولات و استفاده از این کد تخفیف، روی گزینه «استفاده از کد تخفیف» کلیک کنید.

کدهای تخفیف مشابه

نظرات کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران

هنوز نظری برای این کد تخفیف ثبت نشده است :(

انواع کاربران دیجی کالا

دیجی کالا به عنوان یکی از فروشگاه های اینترنتی فعال در ایران، نیاز طیف وسیعی از کاربران را پوشش می دهد. به همین دلیل برای کنترل بیشتر، انواع مختلفی از گروه های کاربران را در نظر گرفته و براساس آن ها اقدامات مختلفی را انجام می دهد. به طور کلی دو نوع کاربر برای دیجی کالا وجود دارد:

  1. کاربران جدید: منظور از کاربران جدید دیجی کالا، افرادی است که تا به حال از این فروشگاه خریدی و یا ثبت سفارش نداشته اند. توجه داشته باشید که این موضوع ارتباطی به تاریخ ثبت نام نداشته و ملاک تنها ثبت اولین سفارش است. بنابراین صرف نظر از زمانی که ثبت نام خود را در دیجی کالا انجام داده باشید، تا زمان ثبت اولین خرید جز گوره کاربران جدید بوده و می توانید از مزایای این گروه بهره مند شوید.
  2. کاربران فعلی یا قدیمی: این کاربران شامل افرادی هستند که حداقل یک سفارش ثبت کرده باشند. با ثبت اولین سفارش و بعد از آن، به عنوان کاربر فعلی در نظر گرفته می شوید. بدین معنی که دیگر امکان استفاده زا مزایای کاربران جدید مانند استفاده از کد تخفیف اولین خرید و... را نخواهید داشت.

منظور از کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران چیست؟

همانطور که اشاره شد، کاربران دیجی کالا انواع مختلفی دارند که هر یک براساس وضعیت خود، می توانند از مزایای مختلف به خصوص استفاده از کدهای تخفیف دیجی کالا را داشته باشند. اما کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران این محدودیت را نداشته و به صورت همزمان برای کاربران جدید و قدیمی قابل استفاده است. به همین دلیل این کد در بین سایر کدهای دیجی کالا از طرفداران بیشتری برخوردار است.

انواع کد تخفیف همه کاربران دیجی کالا

مانند هر کد تخفیف دیگری، کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران نیز انواع مختلفی دارد که کاربران می توانند از آنها استفاده کنند. آگاهی از نوع کد تخفیف می تواند به استفاده بهتر و دریافت تخفیف بیشتر کمک کند. در جدول زیر انواع کد تخفیف همه کاربران دیجی کالا معرفی شده است:

نوع کد تخفیف توضیحات
کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران بدون محدودیت اولین و بهترین کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران، نوع بدون محدودیت آن است. معمولا کدهای تخفیف محدویدت هایی نظیر حداقل رقم خرید، سقف تخفیف قابل اعمال و... را لحاظ می کنند، اما این نوع از کد بدون محدودیت توسط تمامی کاربران قابل استفاده است.
کد تخفیف دیجی کالا تمام کاربران یک دسته بندی خاص در برخی از موارد کد تخفیف برای همه کاربران تنها برای یک دسته بندی خاص و مشخص دیجی کالا قابل اعمال است. بدین ترتیب این کد برای تمام کاربران قابل استفاده است، اما فقط برای یک دسته مشخص مانند کالای دیجیتال، یا سوپرمارکت و...

استفاده از کد تخفیف دیجی کالا برای کاربران جدید چگونه است؟

اگرچه امکان استفاده از کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران برای هر دو گروه کاربران جدید و قدیمی وجود دارد. اما پیشنهاد می کنیم چنانچه از کاربران جدید دیجی کالا هستید، حتما از کد تخفیف دیجی کالا خرید اول استفاده کنید. این کد می تواند مزایا و تخفیف بیشتری را برای کاربران به همراه داشته باشد.

سوالات متداول

کد تخفیف دیجی کالا برای همه کاربران چه کاربردی دارد؟

این کد همانطور که از نامش نیز پیداست، برای همه کاربران جدید و قدیمی دیجی کالا قابل استفاده است و محدودیتی در استفاده از آن برای کاربران وجود ندارد.