نظرات و تجربه کاربران درباره کد تخفیف فروشگاه اینترنتی

لیست آخرین نظرات کاربران درباره کد تخفیف فروشگاه اینترنتی در این صفحه قابل مشاهده هست. شما هم می‌تونید با تکمیل فرم ارسال نظر، ما و سایر کاربران رو از کیفیت و وضعیت کدهای تخفیف این برند مطلع کنید. همچنین می توانید برای دسترسی به جدیدترین کد تخفیف فروشگاه اینترنتی به صفحه این برند در آفردیلی مراجعه کنید.

میانگین امتیاز: 4.48 از 5
آواتار یوسف

یوسف

من هر چی کد رو میزنم میگه کد پیدا نشد
آواتار فاطمه سرلک

فاطمه سرلک

واقعا هزینه ارسال بالاست،،جالبه خریدو میزنی مثلاً 1500 قبل از اینکه به هزینه ارسال برسه خود بخود اضافه میشه،هزینه بازارداری،،هزینه بسته بندی و،،،،،ترا خدا مدیریت کنید
آواتار الی

الی

هزینه ارسال باعت منصرف از خرید میشه
آواتار ناهید قنادان

ناهید قنادان

ارسال رایگان هر روز بزارین من خریدم زیاده
آواتار ناهید قنادان

ناهید قنادان

ارسال رایگان هر روز بزارین من خریدم از دیجی کالا زیاده چند سال از دیجی کالا خرید میکنم
آواتار Hamid

Hamid

کد تخفیف ارسال رایگان تا پایان بهمن

FSP54821

خرید بالای ۴۰۰ هرار تومان
آواتار ارسلان

ارسلان

من همیشه برای خرید از اسنپ شاپ از کدایی که آفردیلی می ذاره استفاده می کنم، همه اش درسته و کار می کنه
آواتار یاس

یاس

خیلی خوبه میشه برای خریدهای بالاتر از کد تخفیف 300 تومنی استفاده کرد، این برای خرید گرون خیلی مناسبه!
آواتار منوچهر

منوچهر

بهترین کد اسنپ شاپ همین کد تخفیف 200 هزار تومنیه!
آواتار اتي

اتي

كد تخفيف امروز ٤ اذر ندارين؟
آواتار مهمان علی

مهمان علی

ترب خوبه، واقعا راضیم!
آواتار مهمان احسان

مهمان احسان

پیندو اوایل خیلی خوب بود، اما جدیدا جنساش کیفیت نداره خیلی!
آواتار اشکان محمدی

اشکان محمدی

کد تخفیف ارسال رایگان میخوام
آواتار یاسمین

یاسمین

ممنون بابت کد
هزینه ارسالم رایگان شد😊
آواتار فرشید

فرشید

عالی خیلی راضی کننده میباشد
آواتار مریم

مریم

میخوام خرید کنم خواهشا برام یه کد تخفيف بذارید
آواتار ممد

ممد

کد درسته داداش، فقط باید حواست به کف خرید و خرید اول ‌و غیر اول باشه
آواتار خاتون

خاتون

تپسی شاپ به نظرم خوب داره کار می کنه، فقط ای کاش کدهای تخفیفش متنوع تر بشه
آواتار مهمان جواد

مهمان جواد

تو دیجی کالا به ازای هر سفارش ۷۹۰۰۰ تومن میگیره این خودش باعث شده اکثرا بخاطر هزینه ارسال منصرف بشن از خرید . ۷۵۰۰۰۰0 تومن سفارش داشتم بخاطر هزینه ارسال منصرف شدم.
آواتار مهمان هادی

مهمان هادی

دیگه کم کم باید از دیجی کالا خداحافظی کنیم هیچ امتیازی به مشتریاش نمیده نه کد تخفیفی نه ارسال رایگانی پس دلمون به کالاهای بنجل خوش بشه که نمیشه
آواتار آرش

آرش

شرکت ها دارای یک چرخه تولد . رشد .بلوغ. افول و مرگ هستند دیجیکالا به سرعت. از بلوغ به سمت افول در حال حرکت هست مدیر عامل سامسونگ اعلام کرد ما در خطریم دیجیکالا که جای خود داره این هزینه ارسال عملا بسیاری از خریدارها را منصرف می کند مثلا من از خرید دستگاه تصفیه آب منصرف شدم آیا باید برای یک خرید بالای شش میلیون هم هزینه ارسال سیصد تومانی داد و یا اشتراک دبجی پلاسی که فقط کالاهای دیجیکالا را پوشش میدهد
آواتار نعمان اعظمی

نعمان اعظمی

عالی ازضلمتان
آواتار مهمان محمد

مهمان محمد

یه پیامک برام اومد که اولین خرید از لینک وارد شو ارسال رایگان وارد شدم کالا رو انتخاب کردم وموقع پرداخت هزینه ارسال تا قرون اخر کسر شد.هرچی پیگیری کردم فقط متنی هست ویه ربات گاگول.نتیجه نگرفتم همش چرته وبا سلام ضعیفه
آواتار کاربر آفردیلی

کاربر آفردیلی

کد تخفیف سه ماهه : DP3A
50 درصد کد تخفیف دیجی پلاس 3 ماهه اگر بین 18 تا 27 سال دارید با احراز هویت نیز تخفیف اضافه تر بگیرید اشتراک سه ماهه شد 80 تومن
آواتار مهمان حمید

مهمان حمید

خیلی جالبه از هر سایتی کالا سفارش میدیم هزینه ارسال 40 تومنه ، بعد دیجیکالا 79، 69 59 تومنه بسته به روزی که سفارش میدیم فرق می‌کنه ، خیلی مسخرس
آواتار مهمان زهرا

مهمان زهرا

کد تخفیف دروست است
آواتار فاطمه

فاطمه

مرسی از دیجی کالا تاالان هرمحصولی گرفتم باکیفیت بوده و بدون آسیب وسر موقع تحویل گرفتم ممنون از تیم دیجی کالا
آواتار محمد طاها قادری

محمد طاها قادری

پیشنهاد واقعا عالی من استفاده میکنم
تشکر از پشتیبانی
آواتار محمد طاها قادری

محمد طاها قادری

پیشنهاد خوبی است ممنون از پشتیبانی و احتمالا استفاده کنم
آواتار نسرین

نسرین

چیز خوبی هست
آواتار سیما

سیما

هزینه ارسال قبلا ۲۰ تومن بود حالا ۴۹ تومن آدم پشیمون میشه از خرید وقتی سفارش رو تکمیل میکنی میبینی با هزینه ارسال یا بیشتر میشه یا هم قیمت محصولات بیرون میشه ترجیح میدی از بیرون خرید کنی تا دیجی
آواتار محمدی

محمدی

کلا باسلام مثل قبل تخفیف نمیده.هزینه ارسال هم کنترل نمیشه واقعا بالاست بعضیا محصولاتو تخفیف میزنن بعدش هزینه ارسالو میبرن بالا
آواتار مریم

مریم

کد تخفیف۵۰۰خرید ۲۰۰تخفیف بذارید
آواتار حمید مولایی

حمید مولایی

هر چند وقت یکبار برای کسانی که خرید بالا دارند در نظر بگیرید
آواتار حمید مولایی

حمید مولایی

هر چقدر بیشتر بهتر انگیزه بیشتر میشه
آواتار javaad

javaad

خیلی وقتا من تو حراج دیجی کالا واقعا وسیله های خوبی رو با قیمت مناسب تونستم بخرم.
آواتار امیر عباس

امیر عباس

یک چیز خوب که می‌شود باهاش تخفیف گرفت ممنون
آواتار اصغر محققیان

اصغر محققیان

به منم داده ولی نمیدونم چه جور استفاده کنم به چه دردی میخوره
آواتار مهدیس

مهدیس

واقعا اگه این تخفیفا نبود کسی از دیجی کالا خرید نمی کرد!
آواتار عباس

عباس

عالیه واقعا، ما که راضی هستیم
آواتار کامران دست انبویه

کامران دست انبویه

فکر میکنم واقعا عالیه و من که راضی هستم امیدوارم تمام هموطن های عزیزمون هم از کد های تخفیف استفاده کنند و راضی باشند.
آواتار کامران دست انبویه

کامران دست انبویه

عالی هست واقعاه
ممنونم ز برنامه خوب و
مردمی دیجی کالا
آواتار مجتبی فلاحی

مجتبی فلاحی

همه چی انتخاب میکنی وقتی میرسی اخرش هزینه ارسال ۴۹ تومن، آدم پشیمون میشه کنسل میکنه
آواتار Hunter111

Hunter111

آخه چرا مردم رو گمراه میکنید؟؟!! ؟
کی گفته که وام دیجیکالا پیش پرداخت نمیخواد و نداره؟؟
برای دریافت وام ۵۰ میلیونی همون ابتدای کار و هنوز وام نگرفته باید حدود ۵ میلیون تومان از جیب مبارک دربیارید و تقدیم دیجیکالا کنید تا پروسه وام ۵۰ میلیونی تون تازه به جریان بیفته و بره به بانک و اگه رتبه اعتباریتون بالای ۶۰۰ باشه و خودتون دسته چک جدید بنفش رنگ داشته باشید و همچنین تو بانک ملت حساب فعال داشته باشین اونوقت بعد از ۷۲ ساعت کاری حساب دیجیکالاتون ۵۰ میلیون تومان شارژ میشه و میتونید فقط از دیجیکالا این ۵۰ تومان خرید کنید
اینم بگم که ۵۰ تومن رو باید تو ۱۲ ماه و جمعا ۵۶ میلیون و پانصد هزار تومان پس بدین و با احتساب اون ۵ میلیون اولیه جمعا ۶۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان باید پس داد و سودش رو اگه بخواین حساب کنید میشه سالانه در حدود ۳۵ درصد سود!!
اون وقت می‌بینیم بعضی از دوستان خیلی سرخوش و شاد و خوشحالن از اینکه اینجوری وام گرفتن.!!!
آواتار امیر

امیر

دیجیکالا نه کیفیت داره و نه قیمت که همیشه بالاتر از بازاره.
آواتار علی رفیعی

علی رفیعی

برای من 68درصد تخفیف اعمال شد
آواتار فاطمه یوسفی

فاطمه یوسفی

عالی، ۷۰ درصد بود متشکرم
آواتار جواد علی یاری

جواد علی یاری

همدان غار علیصدر روستای گمین قلعه
آواتار آسیه

آسیه

پیشنهاد می کنم همیشه از سوپرمارکت دیجی کالا خرید کنید، چون تخفیفاش واقعیه و مثل کالای دیگه نیست که الکی قیمتو ببرن بالا بعد تخفیف بذارن.
آواتار سحر

سحر

هزینه ارسال دیجی کالا واقعا رو مخه، باز خوبه از کد تخفیف میشه استفاده کرد
آواتار مهمان علی

مهمان علی

دیگه برای اولین خرید خیلی دیره! لطف کدهایی بذارید که برای همه کاربرا قابل استفاده باشه
آواتار مهمان علی

مهمان علی

اشتراک دیجی پلاس خیلی کاربردیه، به همه پیشنهاد می کنم
آواتار امیر

امیر

70 درصد بود
ممنونم
آواتار شریفی

شریفی

من میخام اولین خریدم رو از باسلام انجام بدم، اصلا تخفیف نمیده