دربافت خرید اقساطی از دیجی کالا بدون ضامن و پیش پرداخت

خرید اقساطی از دیجی کالا بدون ضامن و پیش پرداخت

رو به انقضا
پیشنهاد تخفیف دار
ویژه تمام کاربران
برای کپی کد تخفیف، روی کد کلیک کنید:
استفاده از پیشنهاد

تا 50 میلیون تومان خرید از دیجی کالا بدون ضامن و پیش پرداخت

با استفاده از امکان خرید اقساطی دیجی کالا بدون ضامن و پیش پرداخت امکان دریافت وام خرید کالا تا سقف 50 میلیون تومان وجود دارد. تمامی مراحل اعتبارسنجی و دریافت وام بدون نیاز به حضور قابل انجام می باشد. پس از دریافت وام، مبلغ به کیف پول دیجی کالا اضافه شده و امکان خرید هر نوع کالایی با آن وجود دارد. این شرایط توسط یکی از زیرمجموعه های دیجی کالا با نام دیجی پی انجام می شود. برای استفاده از این پیشنهاد روی گزینه «استفاده از پیشنهاد» کلیک کنید.

کدهای تخفیف مشابه

نظرات خرید اقساطی از دیجی کالا بدون ضامن و پیش پرداخت

نویسنده

Hunter111

آخه چرا مردم رو گمراه میکنید؟؟!! ؟
کی گفته که وام دیجیکالا پیش پرداخت نمیخواد و نداره؟؟
برای دریافت وام ۵۰ میلیونی همون ابتدای کار و هنوز وام نگرفته باید حدود ۵ میلیون تومان از جیب مبارک دربیارید و تقدیم دیجیکالا کنید تا پروسه وام ۵۰ میلیونی تون تازه به جریان بیفته و بره به بانک و اگه رتبه اعتباریتون بالای ۶۰۰ باشه و خودتون دسته چک جدید بنفش رنگ داشته باشید و همچنین تو بانک ملت حساب فعال داشته باشین اونوقت بعد از ۷۲ ساعت کاری حساب دیجیکالاتون ۵۰ میلیون تومان شارژ میشه و میتونید فقط از دیجیکالا این ۵۰ تومان خرید کنید
اینم بگم که ۵۰ تومن رو باید تو ۱۲ ماه و جمعا ۵۶ میلیون و پانصد هزار تومان پس بدین و با احتساب اون ۵ میلیون اولیه جمعا ۶۱/۵۰۰/۰۰۰ تومان باید پس داد و سودش رو اگه بخواین حساب کنید میشه سالانه در حدود ۳۵ درصد سود!!
اون وقت می‌بینیم بعضی از دوستان خیلی سرخوش و شاد و خوشحالن از اینکه اینجوری وام گرفتن.!!!