دربافت تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

تخفیف تا %80
رو به انقضا
پیشنهاد تخفیف دار
ویژه تمام کاربران
برای کپی کد تخفیف، روی کد کلیک کنید:
استفاده از پیشنهاد

تخفیف 80 درصدی کالاهای تخفیف دار دیجی کالا

با استفاده از تخفیف دیجی کالا معرفی شده می توانید تا 80 درصد تخفیف در تمام خریدهای خود دریافت کنید. این لیست مربوط به پرفروش ترین و بهترین کالای موجود در دیجی کالا است. با استفاده از این پیشنهاد می توانید کالاهای تخفیف دار دیجی کالا را با تخفیف های ویژه خریداری کنید. استفاده از این پیشنهاد نیازی به کد تخفیف دیجی کالا ندارد. همچنین این پیشنهاد ویژه کالاهای منتخب دیجی کالا می باشد. برای استفاده از این تخفیف روی گزینه «استفاده از پیشنهاد» کلیک کنید.

کدهای تخفیف مشابه

نظرات تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

نویسنده

عباس

عالیه واقعا، ما که راضی هستیم

نویسنده

مهدیس

واقعا اگه این تخفیفا نبود کسی از دیجی کالا خرید نمی کرد!

نویسنده

مهمان هادی

اینا رو گذاشتن برا خنده اش
که چقدر ما ساده‌ایم و بدبخت

منظور از تخفیف 80 درصدی دیجی کالا چیست؟

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا فرصت مناسبی است تا بتوانید کالای مورد نظر را خریداری کنید. این طرح در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود. همچنین در روزهای عادی نیز می توانید در پیشنهاد شگفت انگیز و یا فروش ویژه دیجی کالا به کالاهای تخفیف دار با 80 درصد تخفیف دسترسی داشته باشید. کافی است حواستان به تاریخ و همچنین پیشنهادهای معرفی شده توسط آفردیلی باشد تا بتوانید از تخفیف های موجود بهترین استفاده را داشته باشید.

دسترسی به لیست محصولات با تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

اگر شما هم جز کاربرانی هستید که خرید با تخفیف برایتان اهمیت بالایی دارد، پیشنهاد می کنیم که حتما از تخفیف 80 درصدی دیجی کالا استفاده کنید. برای دسترسی به لیست محصولات تخفیف خورده دیجی کالا که ممکن است با نام هایی مانند حراج دیجی کالا نیز شناخته شود، تنها کافی است به صفحه مرتبط با تخفیف 80 درصدی مراجعه کنید تا بتوانید به جدیدترین لیست محصولات با تخفیف ویژه دسترسی داشته باشید.

انواع تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا انواع مختلفی دارد که هر یک برای دسته بندی خاصی ارائه شده است. توجه به این نکته ضروری است که حتما از تخفیف ویژه هر دسته استفاده کنید تا بتوانید بدون مشکل از تخفیف دریافتی لذت ببرید. در جدول زیر انواع تخفیف 80 درصدی دیجی کالا معرفی شده اند:

نوع تخفیف توضیحات
تخفیف 80 درصدی دیجی کالا کفش با استفاده از این تخفیف دیجی کالا می توانید در خرید انواع کفش مردانه، زنانه و بچگانه تا 80 درصد تحفیف دریافت کنید.
تخفیف 80 درصدی دیجی کالا لوازم آرایشی بهترین فرصت خرید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی با تخفیف تا 80 درصد دیجی کالا است که می توانید از میان هزاران محصول، بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.
تخفیف 80 درصدی دیجی کالا لباس در دیجی کالا امکان خرید انواع لباس مردانه و زنانه با تخفیف 80 درصدی امکان پذیر است. کافی است یه لینک معرفی شده مراجعه کنید تا به لیست تخفیف 80 درصدی خرید لباس دیجی کالا دسترسی داشته باشید.
تخفیف 80 درصدی دیجی کالا گوشی خرید گوشی موبایل با تخفیف یکی از لذت بخش ترین خریدهای ممکن است. بخصوص اینکه دیجی کالا در برخی از جشنواره ها مانند بلک فرایدی امکان خرید گوشی با تخفیف 80 درصدی را فراهم می کند.
تخفیف 80 درصدی دیجی کالا لوازم تحریر
تخفیف 80 درصدی دیجی کالا مختص خرید انواع لوازم تحریر نیز می تواند برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مناسب باشد. این فرصت تکرار نشدنی برای خرید لوازم تحریر و نوشت افزار می تواند برای اکثر افراد مناسب باشد.

آیا تخفیف های دیجی کالا واقعی است؟

پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. در خصوص کالاهایی که دارای قیمت مصوب و درج شده روی محصول هستند (مانند کالا سوپرمارکتی)، تخفیف های اعمال شده واقعی و قابل اتکا هستند. اما در خصوص سایر گروه محصولات، ممکن است تخفیف ارائه شده، کمی با قیمت اصلی محصول متفاوت باشد. در هر صورت کاربران می توانند با بررسی نمودار قیمت محصولات، از روند قیمت آن کالا در 30 روز اخیر مطلع شده و بدین ترتیب از صحت تخفیف ها آگاه شوند.

تفاوت تخفیف با کد تخفیف در دیجی کالا

تخفیف یک عبارت گسترده تر بوده که بر روی قیمت اصلی محصول درج می شود. فروش ویژه دیجی کالا و پیشنهاد شگفت انگیز در این گروه قرار می گیرند. بدین صورت که یک محصول مشخص، با قیمتی کمتر از قیمت اصلی خود به فروش می رسد. معمولا مهلت استفاده از آن نیز محدود است. اما کد تخفیف ارتباطی به قیمت محصول ندارد. بلکه هر محصول و با هر قیمتی امکان خرید با استفاده از کد تخفیف را داراست. چراکه کد تخفیف در پایان مراحل ثبت سفارش و به هنگام پرداخت هزینه اعمال می شود. این موضوع می تواند رقم مشخصی از هزینه قابل پرداخت را برای شما کاهش دهد.

تفاوت تخفیف درصدی و تخفیف مبغ ثابت دیجی کالا

در تخفیف درصدی که به طور عمده در طرح و جشنواره ها توسط دیجی کالا ارائه می شود، محصولات مختلف با تخفیف تا یک درصد مشخص ارائه می شوند. مانند تخفیف 80 درصدی دیجی کالا. اما در تخفیف مبلغ ثابت که عموما به وسیله انتشار کد تخفیف در اختیار کاربران قرار می گیرد، صرف نظر از قیمت محصول، رقم ثابت و مشخصی از هزینه قابل پرداخت کسر می شود.

نحوه استفاده از تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا بدون نیاز به کد تخفیف دیجی کالا می تواند توسط تمام کاربران جدید و قدیمی مورد استفاده قرار بگیرد. از آنجایی که این تخفیف در قالب پیشنهاد معرفی می شود، برای استفاده از آن کافی است به لینک معرفی شده مراجعه کنید. در این صورت به صفحه ای منتقل خواهید شد که در آن می توانید به لیست محصولاتی که دارای تخفیف 80 درصدی هستند دسترسی داشته باشد.

نحوه دسترسی به کالاهای تخفیف دار دیجی کالا

خوشبختانه روش ساده ای برای دسترسی به کالاهای تخفیف دار دیجی کالا و بهره مندی از تخفیف 80 درصدی دیجی کالا وجود دارد. برای این منظور کافی است به این صفحه مراجعه کنید تا بتوانید به پیشنهادهای معرفی شده با تخفیف 80 درصدی دسترسی داشته باشید. کلیه طرح ها و جشنواره های تخفیف 80 درصدی در این صفحه به صورت مداوم منتشر می شود و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دسته بندی های محصولات دارای تخفیف 80 درصدی دیجی کالا

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا می تواند تمام دسته بندی ها و گروه محصولات دیجی کالا را شامل شود. به همین دلیل نمی توان لیست مشخصی ارائه نمود. برخی از این دسته بندی ها به صورت مستمر دارای تخفیف 80 درصدی هستند، برخی دیگر نیز تنها در جشنواره ها و پروموشن های دیجی کالا قابل ارائه هستند. در هر صورت از جمله پرطرفدارترین دسته بندی های خرید با تخفیف 80 درصدی دیجی کالا عبارتند از:

  • لوازم آشپزخانه
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • کیف و کفش مردانه و زنانه
  • لباس و اکسسوری مردانه و زنانه
  • کالای دیجیتال شامل گوشی موبایل و لپ تاپ
  • لوازم خارنگی

سوالات متداول

تخفیف 80 درصدی دیجی کالا چه محصولاتی را شامل می شود؟

به طور کلی این یک تخفیف عمومی است که می تواند دسته بندی های مختلفی را شامل شود، اما دسته های کفش، لوازم آرایشی، لباس و گوشی در اولیت هستند.

چگونه می توان از تخفیف 80 درصدی دیجی کالا بهره مند شد؟

برای این منظور کافی است به لینک معرفی شده در همین مطلب مراجعه کنید تا به لیست محصولات شامل تخفیف 80 درصدی دیجی کالا دسترسی داشته باشید.