دربافت کد تخفیف دیجی پلاس

کد تخفیف دیجی پلاس

70% تخفیف
فعلا معتبر
کد تخفیف
ویژه تمام کاربران
برای کپی کد تخفیف، روی کد کلیک کنید:
استفاده از کد تخفیف

کد تخفیف 70 درصدی خرید اشتراک دیجی پلاس

با استفاده از کد تخفیف دیجی کالا معرفی شده می توانید از 70 درصد تخفیف در خرید اشتراک دیجی پلاس بهره مند شوید. لطفا توجه داشته باشید که این کد ویژه خرید اشتراک های 6 و 12 ماهه می باشد. با خرید اشتراک دیجی پلاس می توانید از امکاناتی مانند ارسال رایگان دیجی کالا، ارسال سریع تر، تخفیف های شگفت انگیز ویژه و... بهره مند شوید. برای استفاده از این کد تخفیف روی گزینه «استفاده از کد تخفیف» کلیک کنید.

کدهای تخفیف مشابه

نظرات کد تخفیف دیجی پلاس

نویسنده

البرزی

70%نبود تخفیف 30% بود برای اشتراک یک ماهه

نویسنده

امیر

70 درصد بود
ممنونم

نویسنده

فاطمه یوسفی

عالی، ۷۰ درصد بود متشکرم

نویسنده

علی رفیعی

برای من 68درصد تخفیف اعمال شد

نویسنده

Morteza

باسلام کد غیرفعال شده اگ جدید دارین بزارین.

نویسنده

سعید رضا دهقان

با سلام اشتراک یکماهه انتخاب میکنم میزنه این کد مخصوص اشتراک یکماهه است، لحاظ نمیکنه. چرا؟

نویسنده

ثنا کریمی

این کد اصلا اعمال نشد پیام میده این کد مال اشتراک یک‌ماهه است خخخخخخ

کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس دیجی کالا

با استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس امکان خرید اشتراک های ماهانه این سرویس در دیجی کالا وجود دارد. دیجی پلاس خدمت جدیدی از دیجی کالا است که در صورت خرید و فعالسازی اشتراک آن، می توانید در مدت زمان مشخصی از مزایای متعددی برخوردار شوید. از آنجایی که برای خرید اشتراک دیجی پلاس نیاز است هزینه آن را پرداخت کنید، بهترین روش خرید دیجی پلاس استفاده از کد تخفیف است. کد تخفیف دیجی پلاس هم گونه ای از کد تخفیف دیجی کالا است که صرفا برای خرید اشتراک دیجی پلاس قابل استفاده است.

اشتراک دیجی پلاس چیست؟

اشتراک دیجی پلاس که در مدت زمان های یک، سه و شش ماهه قابل خریداری است، امکاناتی را برای کاربران دیجی کالا در نظر می گیرد. در واقع با داشتن اشتراک فعال دیجی پلاس، به عنوان کاربران VIP دیجی کالا شناخته خواهید شد که این موضوع دارای مزایایی است که در ادامه به آنها پرداخته ایم. توجه داشته باشید که اشتراک دیجی پلاس برای تمام کاربران قابل خریداری است.

مزایای داشتن اشتراک دیجی پلاس

همانطور که اشاره شد، دارا بودن اشتراک دیجی پلاس مزایایی را برای کاربران به همراه خواهد داشت. از جمله این موارد می توان به:

  • ارسال رایگان سفارش ها: مهمترین ویژگی داشتن دیجی پلاس، دریافت اشتراک رایگان است. بدین معنی که در مدت زمان اشتراک خود می توانید از تعداد مشخصی ارسال رایگان استفاده کنید. اگر چه می توان برای این موضوع از کد تخفیف دیجی کالا ارسال رایگان نیز استفاده کرد، اما اشتراک دیجی پلاس هم می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند.
  • امکان بازگشت کالا تا 30 روز: در حالت عادی عموم کاربران می توانند تا 7 روز سفارش خریداری شده را مرجوع کنند، اما با داشتن اشتراک فعال دیجی پلاس این مدت زمان تا 30 روز افزایش خواهد یافت.
  • دریافت هدیه نقدی: امکان دریافت هدیه نقدی یا کش بک در خریدها، یکی دیگر از مزایای دیجی پلاس به شمار می رود. در برخی از دسته بندی ها مانند سوپرمارکت، امکان دریافت بخشی از رقم خرید به عنوان هدیه نقدی وجود دارد. این موضوع می تواند به کاهش هزینه ها کمک کند.
  • ارسال فوری رایگان: ارسال فوری که در شهرهای تهران و کرج قابل ارائه است، یکی از ویژگی های دیجی کالا برای کاربرانی است که نیاز دارند سفارششان سریع تر به دستشان برسد. با دیجی پلاس امکان ارسال فوری نیز به صورت رایگان وجود دارد.
  • بهره مندی از شگفت انگیز اختصاصی: پیشنهاد شگفت انگیز دیجی کالا برای تمام کاربران موضوع آشنایی است. در این طرح امکان خرید انواع محصولات با تخفیف ویژه قابل خریداری است. حال در صورتی که اشتراک دیجی پلاس داشته باشید، می توانید از شگفت انگیزهای اختصاصی کاربران دیجی پلاس بهره مند شوید.
  • اولویت ویژه در پشتیبانی: با داشتن اشتراک دیجی پلاس، در صورت تماس با بخش پشتیبانی این شرکت، بدون معطلی به اولین کارشناس این شرکت متصل خواهید شد.
  • دسترسی زودتر از موعد به شگفت انگیزها: شگفت انگیز دیجی کالا هر روز راس ساعد 12 بامداد شروع می شود. اما کاربران دیجی پلاس می توانند زودتر از این پیشنهادها مطلع شده و در صورت نیاز کالای خود را خریداری کنند. چراکه تقاضا برای کالاهای شگفت انگیز بسیار بالاست.
  • دریافت اشتراک رایگان فیدی پلاس: فیدیبو یکی از زیرمجموعه های فعال دیجی کلا است که به صورت تخصصی در حوزه کتاب الکترونیکی و صوتی فعالیت دارد. در صورت خرید اشتراک دیجی پلاس، می توانید به صورت رایگان و هزمان از اشتراک فیدی پلاس نیز بهره مند شوید. با این اشتراک می توانید به انواع کتاب های صوتی و الکترونیکی فیدیبو نیز به صورت رایگان دسترسی داشته باشد.
نحوه خرید و فعالسازی دیجی پلاس

خرید و فعالسازی اشتراک دیجی پلاس بسیار ساده است. کافی است به صفحه خرید اشتراک دیجی پلاس مراجعه کرده و در این بخش با انتخاب گزینه «عضویت در دیجی پلاس»، اشتراک مورد نظر ار انتخاب و خریداری کنید. توجه داشته باشید که حتما از کد تخفیف دیجی پلاس برای خرید استفاده کنید.

قیمت اشتراک دیجی پلاس

در حال حاضر قیمت خرید اشتراک دیجی پلاس برای مدت یک ماهه 89،000 تومان، اشتراک سه ماهه 225،000 تومان و اشتراک شش ماهه 414،000 تومان است. البته در صورت استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس می توانید تا 70 درصد هم تخفیف دریافت کنید.

انواع کد تخفیف دیجی پلاس

مانند هر کد تخفیف دیگری، کد تخفیف دیجی پلاس نیز دارای انواع مختلفی است. هر یک از این کدها برای هدف مشخصی ایجاد و منتشر شده اند. در جدول زیر انواع کد تخفیف دیجی پلاس معرفی شده اند:

نوع کد تخفیف توضیحات
کد تخفیف دیجی پلاس اولین خرید این کد ویژه کاربرانی است که قصد دارند برای اولین بار اشتراک دیجی پلاس خود را خریداری کنند. در واقع تمام کاربرانی که تا به حال اشتراک دیجی پلاس نداشته اند، می توانند از کد تخفیف دیجی پلاس خرید اول استفاده کنند.
کد تخفیف دیجی پلاس غیر اول این کد تخفیف برای تمدید اشتراک دیجی پلاس استفاده می شود. کاربرانی که قبلا اشتراک دیجی پلاس داشته اند و حلا قصد دارند مجددا اشتراک دیجی پلاس خریداری کنند، می توانند از این کد استفاده کنند.
کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه تنها برای خرید اشتراک یک ماهه قابل اعمال است. پیشنهاد ما این است که حتما از اشتراک های دیجی پلاس بلند مدت تر استفاده کنید تا بتوانید از حداکثر مزایای آن برخوردار شوید.
کد تخفیف دیجی پلاس سه ماهه اگر قصد خرید اشتراک سه ماهه دیجی پلاس را دراید، از این کد تخفیف استفاده کنید. اشتراک سه ماهه دیجی پلاس جز محبوب ترین اشتراک ها در بین کاربران می باشد که طرفداران زیادی دارد. چراکه در کنار قیمت مناسب، مدت زمان مناسبی نیز دارد.
کد تخفیف دیجی پلاس شش ماهه این کد تخفیف برای کاربرانی مناسب است که خریدهای زیادی از دیجی کالا دارند. بنابراین با خرید اشتراک شش ماهه، می توانید از تمام امکانات این اشتراک بهره مند شوید.
کد تخفیف درصدی دیجی پلاس کد تخفیف درصدی دیجی پلاس می تواند بر روی تمام اشتراک ها فعال شود. نحوه اعمال آن نیز به این صورت است که درصد مشخصی از قیمت خرید اشتراک را کسر می کند.

اشتراک رایگان دیجی پلاس

یکی از جذاب ترین اتفاقات برای کاربران، دریافت اشتراک رایگان دیجی پلاس است. در حال حاضر با استفاده از کد تخفیف 100 درصدی دیجی پلاس می توانید از اشتراک رایگان به صورت نامحدود استفاده کنید. این اشتراک برای بسیاری از کاربران قابل استفاده است. در مناسبت هایی مانند تولد دیجی کالا، تولد دیجی پلاس و... امکان بهره مندی از اشتراک رایگان دیجی پلاس وجود خواهد داشت.

نحوه نقد کردن هدیه نقدی دیجی پلاس

شما با خرید از دسته بندی ها و محصولاتی که دارای هدیه نقدی هستند، می توانید از هدیه نقدی بهره مند شوید. این موضوع در کنار هر محصول مشخص شده و با عبارت هدیه نقدی، از سایر محصولات مجزا شده است. پس از دریافت هدیه نقدی و در صورت عدم مرجوع کردن سفارش، این عدد در پنل کاربری شما قابل دسترس خواهد بود. با مراجعه به پروفایل خود و انتخاب گزینه دریافت هدیه، می توانید هدیه نقدی دیجی پلاس را نقد کنید.

سوالات متداول

کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس چیست؟

با استفاده از کد تخفیف دیجی پلاس می توانید به هنگام خرید اشتراک این خدمات، از تخفیف ویژه برخوردار بشوید. دیجی پلاس خدمت جدیدی از دیجی کالا است که با پرداخت هزینه مجزا، می توانید آن را خریداری کرده و از مزایای آن بهره مند شوید.

مزایای خرید اشتراک دیجی پلاس چیست؟

با داشت اشتراک فعال دیجی پلاس می توانید از مزایای مانند ارسال رایگان، شگفت انگیز اختصاصی، هدیه نقدی، فرصت مرجوعی 30 روزه و... برخوردار شوید.

نحوه دریافت اشتراک رایگان دیجی پلاس؟

برای این منظور می توانید از کد تخفیف 100 درصدی اشتراک دیجی پلاس استفاده کنید. این کد تخفیف برای اکثر کاربران قابل استفاده خواهد بود.

نحوه دریافت کد تخفیف دیجی پلاس چگونه است؟

کافی است به صفحه دیجی پلاس در آفردیلی مراجعه کنید و از بین کدهای موجود، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. سپس در صفحه خرید اشتراک دیجی پلاس از آن استفاده کنید.